Η ιδέα της συνδρομητικής υπηρεσίας των New York Times έδειξε τα πρώτα θετικά σημάδια!
Απ’ οτι φαίνεται ο ψηφιακός τύπος αρχίζει να γίνεται αποδεκτός από το κοινό και αυτό φαίνεται από τους New York Times, αφού 3 εβδομάδες μετά την έναρξη της συνδρομητικής υπηρεσίας της εφημερίδας στο internet, πούλησε περισσότερες από 100,000 ψηφιακές συνδρομές.
Αυτό βέβαια μπορεί και να οφείλεται στο οτι με την έναρξη της νέας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, η εταιρία, είχε μία προσφορά για μηνιαία συνδρομή σε όλους τους χρήστες μόνο με 0.99$.
Αν συνεχίσει όμως με την ίδια λογική και με μια ουσιαστική έκπτωση μηνιαίων συνδρομών της τάξεως των 15 με 35 δολαρίων τότε ίσως καταφέρει να κρατήσει τους 100,000 συνδρομητές για έναν ολόκληρο χρόνο, πράγμα που σημαίνει έσοδα για την εφημερίδα περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια για το 2011.
Για την ώρα όμως είναι πολύ νωρίς για να πούμε οτι το συνδρομητικό μοντέλο θα έχει στην κίνηση της ιστοσελίδας την ίδια επιτυχία που είχε η ιστοσελίδα πριν.
Τέλος σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπων της New York times το 28% των διαφημιστικών κερδών της, προέρχεται από τα ψηφιακά προϊόντα της ενώ τα κέρδη της έντυπης διαφήμισης παρουσίασαν μείωση κατά 7,5%।
newsit
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου