Με ανακοίνωση του ένας εκ των μετόχων της ΠΑΕ ενημέρωσε ότι δεν θα βρίσκεται στο ΔΣ αλλά θα στηρίξει όποιες αποφάσεις ληφθούν σε αυτό.
Η ανακοίνωση Ανδρέα Βγενόπουλου:
"Σχετικά με την πρόσκληση που του απεύθυνε ο κ. Γ. Βαρδινογιάννης για να παρευρεθεί στο επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός ο κ. Α. Βγενόπουλος ανταποκρίθηκε προς τον κ. Δ. Γόντικα ως ακολούθως:
«Έχω ενημερώσει εδώ και καιρό ότι δεν προτίθεμαι να έχω οποιαδήποτε ενεργό συμμετοχή στα δρώμενα του Παναθηναϊκού και του Ελληνικού Ποδοσφαίρου, όμως όποια απόφαση ληφθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο θα την στηρίξω».
Από το ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
του κ. Α. Βγενόπουλου”.
Έλον Μασκ: «Τα smartphones θα εξαφανιστούν σε 5 χρόνια – Η AI θα γίνει το
νέο κινητό»
-
Ο επικεφαλής της SpaceX και της Tesla, μιλώντας στο podcast του Τζο Ρόγκαν,
ανέφερε ότι τα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα,
ενδέχ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου