Το ιταλικό πλήρωμα εκμεταλλευόμενο ιδανικά και την ανωτερότητα του αυτοκινήτου του κατάφερε από την αρχή του αγώνα να επιβληθεί και κερδίζοντας τις 4 από τις συνολικά 6 ειδικές διαδρομές διατήρησε την πρωτοπορία σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στη μάχη της κορυφής βρίσκονται ακόμα δύο ιταλικά πληρώματα που μάλιστα ακολουθούν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Πρόκειται για τους Brazzoli - Trutalli και Rossi - Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, με τους πρώτους να καταφέρνουν, μάλιστα, κερδίζοντας τις δύο τελευταίες βραδινές ειδικές διαδρομές, να μειώσουν τη διαφορά τους από τους πρωτοπόρους στα μόλις 8,4΄΄. Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Σπάρταλης - Πολυζώης με Ford Escort RS 1600 που χάρη στις πολύ καλές τους επιδόσεις στις νυχτερινές ειδικές διαδρομές βρέθηκαν μπροστά από τους Pasutti - Bisol με την πιο δυνατή Porsche 911. Στην έκτη θέση βρίσκονται οι Harrach - Beck με το εργοστασιακό Mitsubishi Lancer 2000 και ακολουθούν οι Janota - Dresler με Opel Kadett GT/E και οι Πίτσος - Καραπαπάζης με την επίσης εργοστασιακή Toyota Celica 2000 GT Rally. Στους άτυχους της ημέρας συμπεριλαμβάνονται οι Βελάνης - Βελάνης που προδόθηκαν από το κιβώτιο του Ford Escort RS 1600 λίγο πριν φύγουν από την ανασυγκρότηση για τις βραδινές ειδικές διαδρομές και ενώ βρίσκονταν στην πέμπτη θέση της κατάταξης και πρώτοι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων. Πάντως η βλάβη θα επισκευαστεί και οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις του 2009 θα επιστέψουν στο χωμάτινο αγώνα της Κυριακής.
http://www.peritroxon.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου