Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Φωτογραφία Σοκ! Κοπέλα μετά τον ξυλοδαρμό από τον boxer φίλο της!

Το πρόσωπό της παραμορφώθηκε και η ίδια ήταν σε κώμα για ένα μήνα.

Κοπέλα που ξυλοκοπήθηκε βίαια, τόσο ώστε ακόμα και οι γιατροί να μην μπορούν αν ξεχωρίσουν σε ποιο φύλο ανήκει, μίλησε για την επίθεση που δέχτηκε από τον boxer σύντροφό της. Η Tirion Lewis βρισκόταν, σύμφωνα με την Daily Mail, σε κώμα για ένα μήνα κι επί 18 ακόμα μήνες, προσπαθούσε να επαναφέρει το όμορφο και γλυκό πρόσωπό της στην αρχική του μορφή.



Η 20χρονη Tirion, που ήταν 19 χρονών την περίοδο της επίθεσης, εχθές βρισκόταν σε ειδική κλινική, όπου γι' ακόμα μία φορά οι γιατροί με ειδικές παρεμβάσεις, προσπαθούσαν να της φέρουν πίσω το πρόσωπο και τη ζωή που είχε πριν. Η ίδια δεν θυμάται σήμερα την τρομερή επίθεση που δέχτηκε από τον φίλο της, Wayne Fox, και δήλωσε: ''Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό συνέβη σ' εμένα. Δεν το χωράει ο νους μου. Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι μου έκανε κάτι τέτοιο ο Wayne. Δεν θυμάμαι τίποτα από την ημέρα της επίθεσης. Ήμασταν μαζί μόνο 3 μήνες και δεν είχε λόγο να το κάνει αυτό''.

Στις επόμενες φωτογραφίες είναι: Αριστερά ο Wayne Fox και δεξιά η ξανθιά κοπέλα είναι η Tirion, πριν την επίθεση.



Η Tirion απείχθη ξαφνικά από τον Fox, μια μέρα καθώς καθόταν κι άκουγε μουσική σ' ένα αμάξι με την κολλητή της, Miriam Lewis. Σήμερα οι πληγές της έχουν κλείσει, αλλά πάσχει από εγκεφαλικές κακώσεις, διαταραχές μετα-τραυματικού στρες, επιληψία και προβλήματα μνήμης. Η Tirion, είπε: ''Κάνω ένα βήμα κάθε μέρα. Έχω ακόμα πολύ δρόμο να διανύσω. Η μνήμη μου είναι απογοητευτική''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου