Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

To Twitter πρέπει να γίνει πιο προσιτό στις μάζες


«Η ανάπτυξη και η μαζικότητα του δικτύου εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση», δήλωσε ο Dorsey κατά την διάρκεια μιας εκδήλωσης στη Νέα Υόρκη από τo Columbia Journalism School.

o Dorsey, ο οποίος θα επιβλέπει την ανάπτυξη του προϊόντος ενώ παράλληλα θα εργάζεται και ως εκτελεστικός πρόεδρος του Twitter αναγνώρισε ότι η υπηρεσία είναι « κάτι που οι άνθρωποι δεν μπορούν να συνηθίσουν αμέσως».

Γνωστό για τα σύντομα μηνύματα που περιορίζονται στους 140 χαρακτήρες με την ονομασία tweets, το Twitter έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα. Αριθμεί μεταξύ προσωπικοτήτων που χρησιμοποιούν το εν λόγω κοινωνικό δίκτυο, διάσημες περσόνες της Αμερικής όπως ο Άστον Κούτσερ, ο Κόναν Ο'Μράιαν και ο Τσάρλι Σιν.

Ακόμα, παραπάνω από 200 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες δραστηριοποιούνται στο Twitter. Η εταιρεία ερευνών eMarketer διαπιστώνει ότι το λιγότερο από το 25% των χρηστών του Twitter παράγουν περίπου το 90% των συνολικών tweets.

Ο Dorsey, δήλωσε ότι θέλει να επικεντρωθεί σε χρήστες «που δεν καταλαβαίνουν τι είναι ακριβώς το Twitter και το βλέπουν περισσότερο ως μια καταναλωτική εμπειρία».

«Πρέπει να επικεντρωθούμε στην αξία αυτού ακριβώς του πράγματαος και αυτός είναι ο στόχος μου τους προσεχείς μήνες» πρόσθεσε.

Ο Dorsey ξεκίνησε το Twitter το 2006 μαζί με τον Evan Williams και τον Biz Stone. Υπηρέτησε μάλιστα ως πρώτος διευθύνων σύμβουλος μέχρι που ο Williams τον αντικατέστησε το 2008.

Επιστρέφει σε μια περίοδο που το Twitter αντιμετωπίζει ερωτήματα σχετικά με τον ανταγωνισμό με άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, και το επιχειρηματικό της μοντέλο που περιλαμβάνει διαφημιστικούς χορηγούς. Ακόμα και έτσι, η αξία του Twitter μεταξύ των επενδυτών έχει αυξηθεί αλματωδώς.

Τον Δεκέμβρη, η αξία του Twitter εκτιμήθηκε στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ επενδυτές σε μια δημοπρασία δευτερογενής αγοράς στις αρχές του μήνα αποτίμησαν την εταιρεία στα 7,7 δισ। δολάρια.

skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου